free counters

RSS 2.0
Click for RSS!


 

Fångat Ögonblicken




Tjula Hejsan! Under de dagar jag inte funnits här på bloggen har jag grejat med lite det ena och det andra! Som ni kan se på bilderna nedan , så har Johan och jag varit på dop, vi har även umgåtts med mina systrar och deras pojkvänner,chillat och varit på festival! Dessutom satt jag modell åt Johan ett tag efter dopet medan han lekte med kameran lite grann. Sedan för att göra det rättvist ville förståss jag också ta några bilder på honom.

( däremot finns de inte speciellt mycke bilder från festivalandet annat än den jag står i syrrans fönster i helsingfors.. lite bilder kommer dock upp imorgon  )

De bilder som Johan syns på altså, har då jag tagit (rätt så självklart...) och jag tycker faktiskt jag kan få lite pluss i kanten för det, dom blev ju faktiskt rätt bra! Hoppas ni gillar detta foto-inlägg iallafall, för jag och Johan kommer förmodligen lägga ihop dessa nu som då i framtiden också! :)

Kram på er!

 
 


Best Friends 4evah

 


 
 
 
 
 
 
 

 
 
 

 
 
 
 
 



Kommentarer
Postat av: emma

Du är så fin!:o
Vad för kamera är det som fotona är tagna med?:)

Svar: Kameran är en Canon EOS 5D Mark II, objektiven som är använda i bilden är huvudsakligen Sigma 35mm f/1.4, Sigma 50mm f/1.4, Carl Zeiss 85mm f/1.4 :) /Johan
JINXED

2013-07-09 @ 19:15:40
URL: http://forskalle.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback