free counters

RSS 2.0
Click for RSS!


 

Sommaren


Detta är vad som har hänt denna sommar hittills , och trotts det finns det så mycket mer kvar man kan göra! 

- Jag tömde altså min telefon till datorn nyss, och lade märke till att jag har så sjuukt mycke foton som jag inte lagt ut på bloggen trotts att tanken varit det då jag tog dem. Aja , här får ni lite bilder iallafall, bättre sent än aldrig.
Är det nått ni undrar om någon bild får ni fråga haha. ja orkade inte ladda alla skillt och förklara vad jag gör på dem, så.. de är ju så jätte många!
Måste bli bättre på att ladda upp lite och lite istället för allt på en gång. hihi.
Regerade för övrigt också att vissa bilder i collaget, blivit av kapade på fel ställen haha - så man ser inte ens vad bilden föreställer, haha ojdå. orkar dock inte fixa till det så.. ja.. whatevs . 

P.S och jo jag var för första gången in i domkyrkan här i Åbo,  här för någon dag sen. skrämmande saker.

Kram på er!

 



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback