free counters

RSS 2.0
Click for RSS!


 

Måndag

Hej där, kött och blåbär, joo just nu sitter jag hemma hos Johan, och överlag har min dag inte varit speciellt händelserik. Vet inte faktiskt vad jag skall skriva, känns lite betydelselöst då jag inte har något att berätta.

 Nå en sak som kan va värdig att veta är att till min dator just nu använder jag min telefons internet och under senaste tiden har det varit väldigt slött och gjort bloggning nästan omöjligt. Men , ja måste väl kolla upp vad jag ska göra åt det, för så kan vi ju inte ha det, ja får ju inget publicerat om de skall krångla sådär.
Aja, vi får väl se vad som händer.

Ha de bäst och njut av det vackra vädret.

Kram!



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback