free counters

RSS 2.0
Click for RSS!


 

Dead By April Har Kickat En Bandmedlem


Satt och läste min vanliga dos bloggar då jag kom över en blogg som jag läser nu som då, och så fick jag till min förvåning läsa att Jimmie har blivit sparkad från Dead By April, lixom va?  1. Hur vet jg dethär först nu? 2. Jag kan knappt fatta det.  Jag har knappt smält det hela ens än ...DBA är en av mina favoritband sedan länge och nu kickar de ut JImmie? Jag fattar bara inte... han var ju min klara favorit i bandet både för hans fantastiska röst, han var ju så jävla talangful, och hans absolut underbara utseende!

Jag menar... kolla på honom?

DBA har uttalat sig om detta på deras hemsida, och visst förstår jag till viss del varför de gjorde det val som de gjorde, men endå, han var ju så jävla bra...
Ni kan klicka HÄR för att läsa mer, jag sitter fortfarande i chock...





Här under ser ni den nye medlemmen i bandet, Christoffer “Stoffe” Andersson , heter han tydligen..





Kommentarer
Postat av: Pam-RandompiecesofaMind

Eller hur!!..det e riktigt irriterande när man gillar någon i ett band o sen helt plötsligt händer något,jag upptäckte det när jag gick in på deras fb sida o bara "shit,det är faktiskt sant,hur har jag missat detta!!".....men men inget vi kan göra åt:(..

Svar::D-tack vad glad jag blir!!..o absolut inte klart du får skkriva om vad du vill^^,blev oxå chockad!...Kram!

2013-03-27 @ 08:58:39
URL: http://punkpoeten.blogg.se
Postat av: Ett DBA fan

Va fan .... vrf kicka honom liksom han var min favorit i dead by april och han gjorde ett bra jobb och han var talangfull...men det är ju inget man kan ändra på tyvär :/

2013-04-02 @ 19:56:44
Postat av: Amanda

Vart också sjukt chockad när jag hörde det!

Svar: joo tror alla vi DBA fans var det , jimmie var ju rätt stor del av bandet .. :/
JINXED

2013-04-05 @ 20:05:28
URL: http://eyce.myshowroom.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback