free counters

RSS 2.0
Click for RSS!


 

Ett Inlägg För Bara Er

Hej på er awesums där ute i världen!
Joo idag tänkte jag göra ett inlägg om ett ämne som jag får lite frågor om ibland, tänkte att det kanske är lite små intresant läsning helt enkelt :)

Ämnet är altså om hur jag får min blogg att gå ihop med min vardag och överlag lite info om min relation till min blogg. Det vill säga saker som mitt eget humör /tankar/ känslor/ kriser, om jag är sjuk eller liknande saker och sådär. Saker som alla människor går igenom det vill säga!

Nu skall jag altså berätta för er hur det ligger till , visst kommer det mer sorgsna saker hit om jag är ledsen, och mer glada saker om jag är glad , det händer både indirekt och direkt. Men sist och slutligen försöker jag hålla min blogg relativt neutral (även om det ibland misslyckas) eftersom jag anser mej själv driva den mer som en " tidning" där du kan titta in och läsa om mina tankar , mina tips och vad som händer i mitt liv. Men inte att det direkt skall spegla vad som händer i mitt huvud eller i mitt liv utan mer ge en blick av hur jag är som person , och min stil och vad jag tycker är intresant. Det vill säga, försöker jag sträva efter att ständigt uppdatera bloggen så de skall finnas intresant för er att läsa ingen skillnad om jag ligger i 40 graders feber eller är fullkomligt frisk. 

Jag vill helt enkelt att ni skall kunna klicka er in här och bläddra igenom det jag skrivit och tycka det är roligt att läsa, som underhållning på nätet! Detsamma gäller allt det jag postar upp i musik väg, videos och bilder. Det skall altså vara guldgruvan då ni har tråkigt eller annat!

Något jag faktiskt också använder flitigt är tidsinställda inlägg, vilket betyder det kan komma inlägg på morgonen medan jag är i skolan eller ligger och sover. Detta har jag börjat med helt och hållet för att det helatiden skall vara uppdaterat och att ni jämt skall ha nått kul och läsa, och nu då jag själv har mer och mer att göra helatiden ,har detta verkligen varit en räddare i nöden! ( Fullt medveten om att det inte alltid lyckats så som jag tänkt mej och det blir ibland dagar utan bloggning helt , fy, skam , och usch på mej för det! )

Det kan även komma en hel dag,  bara inlägg som jag planerat dagen före, eftersom jag vet jag inte kommer ha tid nästa dag pga det ena eller det andra. Bloggarens bästa vän är nog tidsinställaren, definitivt!

Min blogg är något jag verkligen är stolt över och jag älskar verkligen min blogg och allt vad den tar med sig. Jag har alltid haft ett intresse för journalistik och för författarskap och konst , vilket jag anser bloggen behandlar på sitt egna lilla vis, detta är verkligen något jag lägger sjukt mycket tid på, min blogg är väldigt väldigt väldigt viktig för mig.
Fast de saker som jag älskar mest med bloggen är nog er mina fina läsare (som för övrigt har ökat explosionsartat under senaste tiden) och era fina kommentarer! Det får en att verkligen orka och vilja hålla på med det man gör!  Något annat jag verkligen är glad över också förståss är alla de vänner och kontakter/bekanta jag fått via min blogg. Jag skulle aldrig kommit i kontakt med dessa människor utan min blogg! 

Som avslutning på dethär fruktansvärt långa inlägget, haha ! Kan jag meddela om att jag skall börja ha fler videobloggar på bloggen , och att den kommer komma till några kategorier under veckorna här fram över! Spännande!


Kram på er, ni är fantastiska!





Kommentarer
Postat av: Mel Moonchild

Jag känner likadant om min blogg, men jag använder bara tidsinställda inlägg om jag vet att jag blir borta i typ en vecka eller så.
Mina tidsinställda inlägg blir ofta uppfuckade så att de inte publiceras eller nått. :(

Sv. He's drop-dead-gorgeous! <3 Ooh, är det en serie eller film? :3

Svar: en serie :) Man lär sig teckenspråk i den ;) de e super bra serie tycker jag , lixom " down to earth" sök på Switched at birth på typ 1channel så hittar du! :)
JINXED

2013-03-20 @ 12:04:15
URL: http://melodymoonchild.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback