free counters

RSS 2.0
Click for RSS!


 

Förändring


Fått tid till frissan nu , på onsdag blir det! Ooh är faktiskt riktigt excited!
Och jag lovar er bilder såfort jag kommit hem! Först bilder hur det ser ut då jag kommit från frisören, och sedan bilder från då jag fägar det! Håret blir nog brun-svart igen antagligen , lite småtråkigt.. Jo jag vet! Men tänkte frisyren i sig redan är rätt "skrikig" såå , en mörk färg pasar bra! Och så gillar jag ju mörkt hår, slingar längderna kanske i ett senare skede så de blir guldbruna :)

Nånting åt detta håll kommer det att blir i frisyr-väg iallafall,  en mix av alltihopa , Ni förstår då ni ser resultatet sedan !  ;) 
Kommer bli en rätt stor förändring, men det är precis vad jag behöver just nu!
Va tror ni , kommer det se bra ut? Jag tror det iallafall!




Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback