free counters

RSS 2.0
Click for RSS!


 

Förvånad

Jag är oftast en sådan person som inte bryr mig speciellt mycket om vad folk gillar på facebook, eller vad folk kommenterar , visst tycker jag det är roligt och liknande , men det brukar inte vara en så stor grej. Men nu är saken så att jag böt min profil bild för ca 3 dagar sen och den har fått på bara de dagarna , 106 likes , det är sjukt ! och det ökar helatiden! Jag ville helt enkelt bara skriva hit det för det gjorde mej så otroligt förvånad och glad!
1. För att jag inte brukar få några likes just alls , och 2. För att det är så sjukt många på så kort tid!

Kort och konsist ville jag bara säga tack till alla ni som gillat bilden , det gör mej verkligen glad, det är sjukt kul att ni gillar min bild! Fast, det är ju främst Johans förtjänst att bilden är så bra som den är , han är sjukt duktig fotograf . Tryck HÄR eller på hans namn här i texten för att komma till killens Flickr! Han kan sin sak!






Kommentarer
Postat av: Anonym

hur känner du johan? just wondering, tror ja sett han nån gång :D

Svar: Etersom du kommenterar anonymt är det lite svårt att svara men om du råkar se detta så ja känner han via ett sommarjobb :P vem du nu sen än e ? :D
JINXED

2013-03-13 @ 07:55:23



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback