free counters

RSS 2.0
Click for RSS!


 

Löjlig som fan


Jo jag är antagligen världens löjligaste just nu (Men bryr jag mej? nej minsann inte) men ja kan inte gå omkring utan att småle åt att både fantastiska Fredrik Berlin och underbara Felicia Westin gillar min bild på min nya frisyr, på facebook, jag nästan fick en hjärtatack då jag läste det bland med mina händelser. Jag menar, jag har följt bådas bloggar sen de båda började , de är stoora förebilder för mig innom både stil, och innom bloggandet. Ni förstår antagligen inte vad jag tycker är så kul i det hela , men ja ,  jag är ivarjefall överlycklig, tänk vad små saker kan göra så mycket!
P.s Funfact: Felicia är världens vackraste människa i mina ögon och skulle jag träffa henne IRL någongång skulle jag fråga henne att gifta sig med mig , svaret skulle antagligen vara nej ... sorgligt nog ... 





Kommentarer
Postat av: rothbart

vi gifter oss! ditt hår är skitfiiiint!!

2013-03-14 @ 19:19:59
URL: http://rothbart.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback