free counters

RSS 2.0
Click for RSS!


 

Några Kärleksord Till Er


Tänkte bara säga att jag älskar er mina underbara läsare , trotts att jag har varit borta flera veckor nu , utan någon större förklaring här på bloggen har ni tittat in på bloggen ivarjefall, det värmer hjärtat , dessutom har unika besökar antalet ökat , så tusen tack för det! :)
Jag skall verkligen försöka komma tillbaka på banan nu, känns som jag verkligen måste ta mej i kragen , det är inte det att jag inte vill blogga längre , för det gör jag , jag älskar ju det!
Det är bara et att ibland känns det bara som jag tar för mycket ansvar med det ena och det andra, i skolan, i privata sammanhang , med mitt skrivande osv , jag lovar fixa en massa hit och dit helatiden, vilket är helt mitt eget fel... Men ja..det bubblar över i slutendan , jag vill helt enkelt inte att det skall kännas som om jag MÅSTE blogga, det ska ju vara roligt , right? , det förlorar ju sin charm annars. Så därför mina kära vänner tog jag ledigt ett tag men jag tror verkligen saker fixar sig nu , och bloggen skall bli bättre än någonsin!

Kram på er !

:*




Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback