free counters

RSS 2.0
Click for RSS!


 

Det sägs bättre sent än aldrig

Det har nästan gått ett millennium sen jag bloggade senast och jag vet inte om jag skall skämmas och gråta eller bara ta mej i kragen och säga till mej själv " skärp dig i fortsättningen" för 1323545 gången. Det är inte meningen att bloggen ska bli lidande pga mitt liv utanför men av någon konstig orsak har mitt bloggande fallit av sin rutin och blivit något som inte helt enkelt faller naturligt in i min vardag längre.

Däremot har jag lite gjort ett sommar-löfte , ni vet som folk gör löften kring nyår , så gjorde jag ett inför sommaren. Jag skall dokumentera denna kommande sommar, dag för dag, ivarjefall försöka,  för jag tror den kommer va värd att minnas i framtiden. Så därför blir det nu extrat viktigt för mej att få allt hit till bloggen.

Så va säger ni? Nya tag? Låter inte det bra?

Ny design skall jag också försöka luska fram någonstans ifrån i något skede. Tror jag iallafall.

Kram på er !! Ni är världens bästa läsare! .. Ni som är kvar... *skratt*

Här har ni en bildbomb :)



Klippte håret kort, färgade det,  tog foton, och umgicks med vänner


Jag och Tobbe


Det var norrsken och jag och Johan stack ut och fotade, jag tryckte på knappen (bara så ni vet)


Oliwer , och gänget dök upp och firade påsk med mig




Det blev Valborg
och jag kunde stolt första gången lägga min studentmössa på huvudet


Champagne dagen till ära


Sen har ju då Victoria , ni som missat det, gått och blivit kär och små yr


På efterfest


Johan blev anställd fotograf till Meaningless Productions kommande kortfilm, så jag passade på att dyka upp jag med under inspelningen av ett fåtal scener


Syrran dök upp som statist


MP in action och gör mitt fina manus till bilder


Hoppa dansa skutta


lite måste man ju


Påväg till Nagu på Pizza



Jag reflekterar över livet och samtidigt agerar modell




Såklart var ju också Oliwer med



Det blev filmningsdags igen och jag agerade makeup artist, gossen skulle se död ut, lyckades jag?



Lägger min näsa i blöt som vanligt



Ja så skulle man ju då själv bli i ordning också



Sedan var jag och Johan en sväng och solade , tog foton och bara tog det lungt i vacker vädret

 

Si va han är söt, jag kan också lite fotografera *stolt*



Det var väl det ni missat , i varje fall i stora drag , nu får vi hoppas ni följer med resten av sommaren också!
 



Kommentarer
Postat av: Lotta

Shiet han där pojken din e dukti på att fota! *avundsjuk*

Svar: Haha iknow han är ju det! skall hälsa du skrev detta ;) :) kolla gärna in hans Flickr: http://www.flickr.com/photos/jokke_r :)
JINXED

2013-05-29 @ 12:07:09
URL: http://lottatamminen.blogg.se
Postat av: vanja

jätte fin design, och sjukt fina bilder

2013-05-30 @ 13:09:53
URL: http://vvanja.blogg.se
Postat av: Pam-RandompiecesofaMind

tredje bilden o den näst sista bilden=sjukt underbart fina!....:D

2013-05-30 @ 20:37:48
URL: http://punkpoeten.blogg.se
Postat av: Anna Röd - Nörd & Filmskapare

Bilden på norrskenet var ju underbar, alla bilder var fantastiska!! Får man fråga vilket objektiv som använts i alla bilder med fina skärpedjupet :D

Svar: Antingen Sigma 50mm f/1.4, eller Sigma 35mm f/1.4, på Canon 5D mark II då... /Johan
JINXED

2013-06-06 @ 15:53:34
URL: http://www.xn--annard-0xa.se
Postat av: Anna Röd - Nörd & Filmskapare

sv: Tack :D! Fin kamera och fina objektiv, en sån kamera hade jag velat haft :D

Svar: :D ja visst är de det! / Victoria
JINXED

2013-06-07 @ 20:53:38
URL: http://www.xn--annard-0xa.se
Postat av: POOS

GUD vad du är vacker! :D

Svar: Oj hah , tack tusen tack!! :))
JINXED

2013-06-10 @ 15:27:03
URL: http://www.fames.se/POOS/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback