free counters

RSS 2.0
Click for RSS!


 

Betalade 700,000 kronor för att se ut som Bieber

Altså visst är det sjukt vad människor är villiga att göra, läste på aftonbladet om en amerikan vid namn Toby Sheldon, som har lagt ut 700,000 kronor i operationskostnader för att likna Justin Bieber... Hur tänker man då? Kan väl jag tycka , det finns väl viktigare saker att lägga pengar på...

 

De första bilderna föreställer Toby före och efter ingreppen , och de 2 sista är Justin bieber då han blev känd och nu.
Toby Sheldon är dessutom 33 år, man tycker en så gammal människa skulle tänka efter en aning.

"När Justin blev känd så syntes hans ansikte överallt. Allt jag tänkte när jag såg foton på honom var: "Jag vill se ut som honom" skall tydligen vara en av många motiveringar som Toby haft.

 Toby har även sagt "Genom att använda Justins charmiga babyface som inspiration har jag kunnat rekonstruera hela min look för att bibehålla ett mer ungdomligt utseende"
Galet om du frågar mig..

Toby har bland annat förminskat sin haka, opererat sina ögonlock, och flera hårtransplantationer har gjorts.Han påstår också att det hänt att människor misstagit honom för stjärnan, även om jag har svårt att tro på det.

Vad tycker ni om dethär




Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback