free counters

RSS 2.0
Click for RSS!


 

Blog Your Heart Out

 

Jag fick en "blog your heart out - Award" av Hanna tidigare idag! (http://lillamamman.blo.gg/) så jag tänkte jag skulle svara på frågorna nu eftersom jag har lite tid över. 
 
1. Vad eller vem uppmuntrade dig till att börja blogga?
 Jag började med att blogga då jag hittade mina egna favoritbloggar någongång i tiden ( okej de e cirkus lite på 3 år sedan),Felicia Westins blogg tillexempel, (och många fler) då hon startade sin blogg följde jag den genast. Före det följe jag henne endast via Bilddagboken. Dessutom har jag alltid älskat att skriva så :)
 
2. Hur valde du ämne att blogga om? 
 Det kändes mest naturligt att bloggen skulle handla endast om min vardag till en början , då jag var ny på det , men efter att åren gått har jag utvecklat mitt bloggande till vad jag själv tycker är intresant och försöker ha den som en plats där folk klickar sig in då de har tråkigt eller en stund över. Samtidigt som jag vill inspirera och få människor att kanske känna samhörighet genom min blogg :) 
 
3. Någonting som de flesta inte känner till om dig? 
Oj det är nog en hel del , men en sak är ivarjefall att jag har en stooor passion för mat och absolut älskar kocken Gordon Ramsay, stor mat-ikon för mej. Och så har jag hört att jag inte är så tokig kock jag sälv :)
 
4. Vilka tre ord beskriver din stil/dina egenskaper? 
 Stil: Lekfull, Mörk, Alterntiv
Egenskaper: Glad, skrattig, omtänksam
 
5. Vad gillar du att göra då du inte bloggar? 
 Umgås med min sambo och mina djur. Skriver ganska så mycket, gör skolarbeten, fotar, planerar blogginlägg osv .. Väldigt Väldigt mycke tid tar bloggen nog.
 
 
Jag väljer att nominera följande :

Alla ni från BeYounique !! :)
  
Ni som fått Awarden, svara på frågorna och skicka sedan vidare den till några vänner !
 



Kommentarer
Postat av: Melody Moonchild

Hihi, nu har jag tidsinställt det! ;) Och tack för nomineringen!

Sv. Hahaha, nåå, man lär sig genom att öva. ;) Det är inte så svårt att äta med pinnar egentligen. :)

2013-10-16 @ 23:06:44
URL: http://melodymoonchild.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback