free counters

RSS 2.0
Click for RSS!


 

Gabriel Alares

Jag har mer och mer börja gilla Gabriels framträdanden i idol. Förut gillade jag honom inte alls, jag tyckte han försökte för mycket, och han lät väldigt ansträngd och det gick ofta surt. Men nu som i ett trollslag några veckor senare förvånar han mej vecka efter vecka och jag tycker nästan , Erik, Gabriel och Jens skall sitta i top 3. Främst för deras röster är mest intresanta , och de andra är relativt tråkiga även om jag gillar Matidas röst så är den lite tråkigt i längden... Erik skulle annars vara min favorit men tycker hans kläder och sångval gör att han inte faller mej i smaken, hans röst i sig är bra, han har en underbar ton och jag skulle kunna lyssna många långa ballader med honom medan jag satt i min gungstol och stickade men han är inte nästa idol i mina ögon.

Så därför blir dagens musik tips en video av Gabriel Alares!
Visste ni för övrigt att han var med och skrev rysslands eurovisions bidrag "What if" , och också körade i låten?



Okej lite surt går det på några ställen  , men över det stora hela är det ett bra låtval av honom tyckte jag!
 



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback