free counters

RSS 2.0
Click for RSS!


 

HöstOutfit

Ojoj idag har jag inte mått något vidare , men så går det då man är ute en kväll och har roligt! Igår var jag altså på en Sitz, och det var faktiskt en av de bättre kvällarna på länge. Jag hängde med massa nya kompisar och jag vann dessutom bästa outfit under kvällen :) 

Gjorde nyss en höstoutfit i Slytherin tema eftersom jag fick någon form av potter-kick då jag spelade en stund på Pottermore, och ni som följt mig ett längre tag , ni vet ju att jag blev sorterad hos Slytherins då jag registrerade mig där ;) Så hoppas ni gillar vad jag plockat ihop och blir inspirerade! 
 kram på er!

Slytherin
 
 




Kommentarer
Postat av: Isabella

Vilken Harry Potter är din favorit?

Svar: som bok 1an , eftersom ja börja tycka om harrypotter då jag fick första boken till födelsedagen då jag va yngre :) som fimer har ja jätte svårt o säga! :)
Jinxed

2013-10-10 @ 00:58:30



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback