free counters

RSS 2.0
Click for RSS!


 

Perfekt


Sitter och spelar på Pottermore,  och ser på Geordie shore, det får 5 av 5 katter av mig, kvalitets underhållning! 
Jag har inte spelat igenom alla nivåer ordentligt tidigare, så ja började spela allt från början :3 Känns lite bättre i halsen nu också sådär för övrigt och snuvan har blivit lite bättre. Meen nåjoo, hosta har jag fortfarande , blä,  vilket inte känns så jätte bra kan ja säga er...
Nu skall jag fortsätta med detta ! Kram på er!
 



Kommentarer
Postat av: Neapocalypse - ・゚♥ ✞ - alternativ blogg & hästblogg ♥

Asså vad gör man på Pottermore? Har aldrig tagit mig tid att bli medlem där, fast jag älskar harry potter hihi :D

Svar: Du blir sorterad i elevhem beroende på hur du svarar på personliga frågor å så spelar du genom alla böcker i princip där du ska trycka runt på de olika nivåerna o samla olika saker .. typ :D ja tycker de e roligt , och de är fantastiskt ritade alla scener, dessutom e ju alla där potterfans ;3
Jinxed

2013-10-17 @ 21:29:25
URL: http://neapocalypse.blogg.se/
Postat av: Elinore

Gud..hur kan jag ha missat detta? :D Spelnörd som jag är! Detta måste jag prova :D
Jätte fin blogg!

Svar: ooh tack såå mycket! :D o ja de måste du ;)
Jinxed

2013-10-17 @ 22:10:54
URL: http://elinorejarlehag.com/
Postat av: Neapocalypse - ・゚♥ ✞ - alternativ blogg & hästblogg ♥

sv; fan vad coolt! nåt att göra om man har tråkigt ^^ när jag inte spelar sims alltså...

2013-10-18 @ 11:58:21
URL: http://neapocalypse.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback