free counters

RSS 2.0
Click for RSS!


 

Purple Rain





Jag har inte berättat det tidigare , men jag kommer även få äran att vara hår-modell senare i höst/vinter! Detta innebär klippning, färgning och fotoshoot, hela rubbet! Helt gratis dessutom, whuppah jag är så taggad att jag nästan trillar sönder. Nu undrar ni säkert oh va ska hon göra, blev hon inte nyss blond-aktig , skall hon raka det igen? Så ber jag er ha tålamod , ni får se hur det blir då allt är klart. Men av bilderna att dömma, tycker jag ni kan ganska långt kan gissa vart det lutar ;)
 



Kommentarer
Postat av: Anonym

Nej fyfan vad jag blir avundsjuk! :3

2013-10-23 @ 14:54:09
Postat av: Neapocalypse - ・゚♥ ✞ - alternativ blogg & hästblogg ♥

Önskar jag kunde färga håret! Är allergisk mot blekmedel så det går inte så bra :)

2013-10-26 @ 17:23:16
URL: http://neapocalypse.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback