free counters

RSS 2.0
Click for RSS!


 

Så Skimrande Var Aldrig Havet

Bläddrade igenom lite Felicias bilder på facebook idag. Hon har ju inte laddat så mycket på bloggen på senaste tiden pga hennes flyttande och sådär så det har lite fallit mig naturligt att scrolla hennes facebook några gånger i veckan istället. Och nej jag är inte en skrämmande stalker. suck.

Men ja, på grund av att jag då gjort detta, kan jag ju inte undvika att komma över hennes otroligt fina bilder på henne själv medans jag kollar runt. Och då kommer det tillbaka till det att jag måste blogga om henne för 300000 gången, eftersom hon är så himla viktig för mig och jag får sådan grym inspiration av att bara tänka på det!

Jag har sagt det förut , och jag säger det igen. Hon är ju bara så himla fantastiskt vacker. Jag skulle göra allt för att se ut som henne. Hon är nog min absoluta stilikon, ja skulle kunna ta hennes kropp , tatueringar , hår , ögon , öron, allt! Sådär bums utan att blinka! 

Eller ja, inte för jag är missnöjd med mig själv men hon är allt det som jag skulle vilja vara. Hon är väl snarare som min inspiration till det mesta här i livet. Smink, Kläder, Utseende... Fast , vi hör på väldigt olika musik dock... och det är ju nått jag inte kommer ändra på mig själv förståss.

Och jaa för det inte skall bli fjantiga missförstånd tänkte jag även tillägga jag tycker om mig själv och är nöjd med mig själv, det är inte det, jag menar bara att jag gillar det hon gör och att jag gärna skulle se liknande ut som henne.

Vilket ja säkerligen vill i något skede. Mer eller mindre. Snarare mindre...Men jag menar då jag har de tatueringar jag planerat ta,  och töjt öronen som jag vill ha dem, och kanske tappat nått kilo, och låtit håret växa och färga det lite.. då ligger jag ju i samma genre ivarjefall. Det är ju alltid nått.

Men ja, om ni inte redan föjer henne på Facebook kan ni ju alltid ta och börja göra det HÄR.  

Och vem är din absoluta Stilikon och förebild?

 
 
 
 
 



Kommentarer
Postat av: Elin Mårtensson

Jag gillar henne också sjukt mycket, tack vare dig (;
Har inte riktigt någon enskild stilikon men Keela o Moa fast dom e helt olika ^^

Svar: Haha ;) känns skönt att jag påverkar folk hah :D
Jinxed

2013-10-06 @ 10:45:30
URL: http://lalabloggen.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback