free counters

RSS 2.0
Click for RSS!


 

Taggad


Ohh , ja e så jäkla taggad, eller ja , hur skall jag lägga fram det.. otroligt exalterad! över att Vampire Diaries börjar igen idag! Eller ja, de kommer första avsnittet av season 5 inatt medan i alla ligger snällt och sover.. men det betyder vi alla kan glatt se det imorgon!  Jag minns kanske helt exakt vad som hänt senast , men det är endå en av mina favorit serier trotts att jag tycker det är lite fånigt. Jag kan bara inte sluta se på det , de är lite som någon drog för mig hehe! Hur som helst är det väl som snurrar just nu i huvudet på mig.. något roligare än så har jag inte att berätta för stunden. 

 


För er som också gillar serien ,
Delena eller Stelena Team , Kommentera!! 








Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback