free counters

RSS 2.0
Click for RSS!


 

Bloggar

Fick en fråga på Ask.fm, om att jag skulle nämna 10 bloggar jag läser, så jag kan ju informera såhär öppet lite om hur min blogg-värld funkkar stegvis.Det är lite mer komplicerat än 10 bloggar ja kollar regelbundet.... ja menar ja kollar kring 5 stycken dagligen. Okej nu börjar vi.

1. På min bloglovin följer jag ungefär 50-55 bloggar. Alla dessa bloggar kollar jag regelundet, cirka 1 gång i månaden.
2. De finns några få bloggar jag går in och läser flera gånger varjedag.
- Felicia Westins blogg  är en av dem -Rothbart.blogg.se
-Alexzandras, hennes syster är den andra ja läser - Bettybooze.blogg.se

 3. Jag läser även alla blogg-medlems bloggar (dvs våran blogggrupp Be Younique )

Det vill säga:  www.melodymoonchild.blogg.se , www.swwosh.blogspot.fi, www.heidigron.blogspot.fi , och Lottas förståss ( sista medlemmen) men hon har en paus just nu :)

Andra boggar ja kollar mer ofta än de andra 50 ja läser , men endå mer sällan än de som står vid punkt 2 är  :

- www.tofauti.se , www.viras.se , www.astasaurus.blogg.se 
Dessa bloggar rekomenderar jag varmt!



 

 

 




Kommentarer
Postat av: Eriiza

Älskar bild nr.1 vem är det på bilden? =D

Svar: rothbart, felicia westin , en av mina favoritbloggerskor , Rothbart.blogg.se :) stor förebild till mej :)
Jinxedv

2013-09-16 @ 18:28:41
URL: http://eriiza.webblogg.se/
Postat av: Eriiza

Skall kolla in henne: =)

2013-09-16 @ 19:12:44
URL: http://eriiza.webblogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback