free counters

RSS 2.0
Click for RSS!


 

Goodbye Summer


Nyss började sommaren tycker jag? och nu är den förbi , förra veckan lördag firades Forneldarna , vilket brukar också kallas som " Ajö-till-sommaren-festen" eller liknande så det säger ju i sig själv en del. Lill killen till katt har ju  dessutom kommit hem nu, han är så gooosiig såå! Ruben fick han heta , fast visst kallar ja han tusen andra namn också som gosis , luddis och sötnos , haha , kärt barn har många namn.

 Sjuk har jag varit i en veckas tid också, därför  bloggen också luggit så tyst nu en veckas tid. Inte alls bra inte alls bra ... Meen jag är tillbaka starkare än någonsin så det skall väl gå bra ivarjefall hih! 

Kram på er här har ni några bilder på mig och Ruben som jag tog nyss eftersom han inte kan sluta klättra på mig helatiden #ingetsminkblä

 



 



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback