free counters

RSS 2.0
Click for RSS!


 

Suckar Hårfärg Och Beslutsångest

Altså ja blir såå fundeersam då ja ser gamla bilder på mig själv! Jag vet inte vad som är bättre mörkt eller ljust? rött eller brunt , svart eller lila? lockigt eller rakt , uppsatt eller eller ej? Kort eller långt? Åååh varför skall de va så krångligt?

Vi talar altså om HÅR mina nära o kära , suck hjälp mej snälla vad ni tycker ? Ni ska få ordentliga bilder på mitt hår i senare skede , just nu ser det ganska oranget ut tack vare min cam , men ja , så kan de gå ... lämna gärna en kommentar iallafall!
 
Här e 2 mongo gifs på mig , kanske hjälper er åsikt? 

 
 



Kommentarer
Postat av: Maria

Det sir kiva ut både lockigt o rakt, ljust hår passar bra till hösten :) piggar upp lite när hösten annors e så mörk

2013-09-17 @ 21:09:44
Postat av: Pam-RandompiecesofaMind

självklart så passar du i vilket som!...men jag tycker du e coolast i mörkt,rakt hår..=)

Svar: tack så mycket! :)
Jinxedv

2013-09-19 @ 19:56:09
URL: http://punkpoeten.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback