free counters

RSS 2.0
Click for RSS!


 

En ny start, en ny början


En sådan cliché till rubrik men jag skall försöka så gott jag kan till att hålla mej till mitt ena nyårslöfte, som har med rubriken att göra.  Jag skall altså satsa mer på bloggen helt enkelt, istället för att göra annat på den tid jag har ledigt skall jag börja uppdatera mera! Ni har märkt det har varit dött här på den senaste tiden och jag ber så mycket om ursäkt för det, får nästan dåligt att vara för alla er som klickar er in er hit trotts att jag inte uppdaterat (vad jag kunnat läsa av statistiken)! 

Skolan tar otroligt med tid från min vardag som också alla andra hemma sysslor gör som att städa, laga mat , tvätta och liknande också gör.  Jag har varit på vippen att lägga ner bloggen helt för jag haft sådan stress, men nu känns det okej igen och jag tror jag kan få det att fungera!

De inlägg som publicerats efter detta är alla bildbomber av det sista som hände under 2013 då jag inte bloggade!

Så vad säger ni? Skall vi försöka pånytt?
Kram på er!

 



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback