free counters

RSS 2.0
Click for RSS!


 

Idag är jag trött

Jaha, så gick första skoldagen efter jullovet förbi. Eller ja, det är ju någa timmar sen... Hur som helst stack jag och Johan iväg för att köpa mig en resväska för de pengar pappa gav mig i julklapp efter skolan (han gav dem just för det skälet) för det är nämligen så att jag och Johan åker till London den 17!

 Jag kollade som en galning omkring efter en väska ja tyckte om, som också var bekväm och praktisk. Kändes lite hopplöst till en början, men så hittade jag denna, en fjäril klädd väska, som jag tycker är så fin så!

De andra som jag hittade var väldigt plastiga eller i fula färger, eller otroligt dyra, så det blev denna, och jag är faktiskt riktigt nöjd. 
Johan tyckte jag var lite jobbig att springa efter men vi stannade för att äta efteråt på en resturang så blev han nöjd igen ;) Det sägs ju faktiskt att vägen till en mans hjärta är via magen.

Aja de var allt för nu , mina ögonlock hålls knappt öppna längre , måste nog lägga mej ner ett tag.
Kram på er!

För övrigt är bilden kass, hoppas ni klarar er endå..

 



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback