free counters

RSS 2.0
Click for RSS!


 

Klockan Tickar

Klockan tickar och om x antal timmar kommer jag sitta I flyget påväg till London. Shit vad det låter konstigt då man skriver det rakt ut. Har nog inte fattat det än att jag är påväg. Flyget kommer åka iväg kring 8 finsk tid, men jag kommer 3 inatt ta bussen mot Helsingfors. Och då vi väl är där är det raka vägen till Hotellet, och sedan Harry Potter Studio rundturen som är på shemat!
 Just nu sitter jag I skolan och väntar på att min telefon skall uppdatera klart så att ja kan ringa Johan och säga att vi kan gå till stan nu, eftersom vi behöver växla pengar och göra några ärenden. Typiskt att den vill uppdatera systemet då jag behövde ringa, well, det borde bara ta högst 10 minuter så antar ja klarar mej.

Sådär på tal om något helt annat så lade jag upp bilden här nedanför på instagram igår, eftersom ja ville visa hur mina fransar blev då jag använde denna mascara. Jag tycker den är jätte bra så det är ju ett litet tips om det är någon som behöver en ny.

Men hur som helst var det det för denhär gången, nästa gång ni hör av mig är jag antagligen I London (!!!).
Kram på er!
 



Kommentarer
Postat av: ・゚♥ ✞ ✧:* Neapocalypse - Sveriges unikaste hästblogg! *:・゚♥ ✧* ▲

ÅÅÅÅÅH HA DET BRA!! ♥ ♥

2014-01-16 @ 20:43:34
URL: http://neapocalypse.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback