free counters

RSS 2.0
Click for RSS!


 

Saknar det ljusa håret

Hejhopp allesammans,  sitter just nu på sängen och degar en aning , känner mej lite små färdig efter dagen som gått. Tänkte egentligen ja skulle planera upp något större inlägg tills idag , men jag är alldeles för lat för det just nu, då ja äntligen har lite ledig tid. Eller ja, ja har väl det inte egentligen , men ja måste lite varva ner. Det har varit otroligt mycket skola nu senaste tiden och jag har inte en minut över till annat vilket gör att bloggen blir lidande, känns som om saker lite svämmar över, jag försöker att inte stressa eller få panik attack eller sådär , men det känns lite krångligt just nu.

Sådär helt på tal om någonting annat så tänkte ja berätta lite om de senaste angående mitt hår. Som bekant har mitt hår fått växa ut nu sen jag rakade det senast, så ja tyckte jag behövde besöka en frisör för att gåra något åt det. Så idag bokade ja in en tid på Måndag till frissan riktigt här brevid jag bor, eftersom jag hörde dom har 1 svensk talande där. Den här gången skall jag inte göra nån speciell frisyr dock, för om jag vore det skulle jag viljat åka till pargas och klippa mig där ja klippt mig hela mitt liv för hon vet min stil, men i dethär fallet handlar det om en uppstädning för att håret är så pass ojämt just nu. Har tillexempel "en svans" i nacken, sjukt fult, haha. Så ja det skall bara toppas lite och sådär.

Annan sak jag kan meddela är att jag beställde hem billiga clips åt mig i förrgår (äkta hår) , men dom kommer först i mitten av febroari för lagret var tomt, men hur som helst var dem på rea, så ja antar ja låter det egna håret växa ytterligare lite och då dom kommer i postlådan så blir det långt hår tjohej. Saknar att kunna locka håret i långa fina lockar, blir perfekt till sommaren och våren också ! Älskar look:en av långt hår till tex shorts!

 Sedan en annan sido sak, så färgen på håret blev brun-svart eftersom det är den färgen jag har håret nu , och jag vet inte om det är möjligt på ett tag att ha det på något annat vis, i och med att det finns så många pigment under dethär "svarta täcket" jag har över håret nu. Jag skulle egentligen heldre ha en ljusare brun, men vill inte riskera bleka håret och så kommer det grön färg fram ? Well well whatever, men i något skede skall jag nog ljusa upp det, kanske sen riktigt nära sommaren , vi får väl se. 

 



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback