free counters

RSS 2.0
Click for RSS!


 

Sista dagen

Sista dagen av Jullovet börjar sippra mot sitt slut, och för mej känns det alldeles för tidigt. Jag har inte alls hunnit vila ut än! Bara stress stress stress tycker jag .. Aja , sånt är det väl här i världen. För övrigt kan jag informera att under Jul-ledigheten har jag sett igenom alla harry potter filmer med Johan , hehee. Självklart var jag ju då nöjd som en liten tjocker gris. Altså ja hade nästan glömt hur mycket jag tycker om Harry Potter överlag, (inte riktigt men nästan), och blev väldigt snabbt påmind igen. 
Ni får tycka som ni vill men jag gillar det , jag äger till och med en trollstav, de ni!

Hur som helst började jag och Johan även se på serien The Killing som svenska skådespelaren Joel Kinnaman är med i , förvånandsvärt bra faktiskt, så kolla in det! Och ja , nu har jag nog inte mycket mer att berätta , blir säkert mer då ja ha fått ordning på julstöket, och rutinerna är tillbaka. 

Kram på er!
 



Kommentarer
Postat av: Elin Mårtensson

Har du gjort hela bilden med Picmonkey eller har du använt nå annat program för att få dom ovanpå varann? Om du använt picmonkey sku jag gärna vilja veta hur ^^ (märker på dina fonts)

Svar: Jag använder picmonkey till texterna före det gör jag collagen i picasa som ja har på min dator :)
Jinxed

2014-01-08 @ 21:06:20
URL: http://lalabloggen.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback